نقطه سر خط!!!
هميشه موقع انشا نوشتن قسمت مقدمه لنگ بودم اصولا مامان ديكته مي كرد و من مي نوشتم ،متاسفانه الان ماماني در كار نيست كه بهم مقدمه بگه!! بنابراين خودم مجبورم بنويسم ولي ترجيح مي دم انصراف بدم چون انشا رو فقط معلم و 4تا دانش آموز مجبور بودند گوش كنند ولي مقدمه وبلاگو ممكنه ملت بخونن پس ميرم سر اصل مطلب!

اسمم پريساست سال دوم رشته رياضي به سلامتي تموم كردم به نجوم و عكاسي علاقه زيادي دارم ولي در هيچ كدوم از اين دو رشته مهارت ندارم و بصورت يك آماتور فعاليت مي كنم. ورزشم دوست دارم و يه جورايي ورزشكارم! بدمينتون،شنا،واليبال از ورزش هايي هست كه توش مهارت دارم !

درسم كه عاشق رياضيم دوست داشتم نابغه باشم در اين رشته ولي نشد!:D
و تو اين وبلاگ قراره راجع به خودم بنويسم، و گاهي اگه به سرم زد يه كار يا فعاليت علمي كردم اينجا حتما مينويسم كه يكم هم ،اين وبلاگ جنبه علمي داشته باشه !

و اميدوارم مطالبش اونقدر جالب باشه كه ارزش خوندن داشته باشه در هر صورت اگر احساس كرديد خيلي مطالب بيهوده و مسخرست حتما بهم بگيد كه وبلاگ و بذارم در كوزه آبشو بخورم:p و همچنين مشكل هاي پست اول رو حاصل از بي تجربگي اينجانب بدونيد!!!!!!!