نتايج خرخوني ها اعلام شد
چند روزيه كه نتايج كنكور اومده تو اينترنت و اوامر تصميم گرفتن امسال از درج اسامي در روزنامه خود داري كنند (چه لوس) اينهمه انتظار كشيدم ببينم دوستان قبول ميشن و دشمنان اصلا مجاز ميشن يا به دعاي گربه سياه(بلا نسبت من) بارون باريده همش هو تو تو.(البته هرگز واسه قبول نشدن كسي دعا نكردم همش مزاح بود)

ولي اينطور كه خرخوناي اطراف ميگن و ميبينم نسل شخصيتايي مثل من منقرض شده و همه تصميم گرفتن درس بخونن . باورم نميشه اونايي كه من فكر ميكردم 100% روزان ي فردوسي قبولن و ...چه گندي زدن!خوب مطمئنا اين از جايي ناشي ميشه كه همه حسابي خوندن چون خدا وكيلي نابغه بودن و هش اينطور جاها زياد به درد نميخوره. ايندفعه بطور كاملا جدي به خودم افتادم و مي خوام تغيير شخصيت بدم واسم دعا كنيد دچار بحران شخصيت نشم!!!!!
از امروز شروع كردم به درس 16 صفحه فيزيك خوندم ،يادم رفت اسپند دود كنم يه وقت چشم نخورم حالا اونايي كه اين مطلب و ميخونن يادشون نره يه حول ولله هم واسم بخونن.

راستش موقع امتحانات همش با خودم ميگفتم من تابستون عمرا درس بخونم ولي وقتي كارنامه قشنگمو ديدم اعتماد به نفسم به زير صفر رسيد و يه برنامه ريزي كردم كه تا آخر تابستون همه كتاباي دوممو بخونم چشمتون روز بد نبينه غير از نيمچه ي فصل اول رياضي كه طبق برنامه خوندم بقيه ي برنامه رو پاره كردم كه باعث آزردگي خاطر نشه. ولي حالا ميبينم كه نسلي كه باهاشون قراره كنكور بدم خيلي دارن خودشونو اذيت مي كنن و تابستون حاليشون نيست بيشتر از اون 9 ماه دارن درس ميخونن و به اصطلاح عاميانه خر ميزنن(جسارت نباشه) ديدم خيلي زشته اگه اينطوري ادامه بدم حتي اگه سال آخر خود كشي كنم به اينا نمي رسم و بايد آرزوي دانشگاه رو به گور ببرم اين شد كه دارم درس ميخونم حالا از اونايي كه كتاباي درسي بينهايت واسم تكراريه(نيست كه در طول سال خيلي خوندم) ميخوام برم يه سري كتاب بخرم از اونايي كه كنكورشون به سلامتي تموم شده خواهشمندم اگه كتاب متاباشونو لازم ندارن بدن به من كه زياد از جيب مايه نذارم حيفه برم كتاب درسي بخرم. همچنان منتظر ياري سبزتان هستم:D

با عرض شرمندگي يه مطلبي كه پست قبل فراموش كردم بگم راجع به اسم وبلاگه! كه چرا پرهونك!!!؟!!
خيلي وقت دنبال يه اسم ميگشتم كه هم نجومي باشه و هم قشنگ!! و هم قبلا توسط كسي اشغال نشده باشه! اين شد كه اين اسم انتخاب شد!
معني پرهونك هم از نظر لغوي هاله ماه هست! علت عكس وبلاگ هم همينه.

Labels: