چقدر الافی؟!
تعطیلات عید هم داره تموم میشه و من هیچ کدوم از برنامه هایی که واسه این مدت داشتم اجرا نکردم ,الحمدلله هیچی درس نخوندم !

خدا پدر و مادر این قلم چی و بیامرزه باز دیروز یه آزمون گداشت من فهمیدم هیچی بارم نیست یکم استرس گرفتم ,شروع کردم یکم به درس خوندن !


با اینکه کلا آدم الافیم ولی این 2هفته که واقعا الاف الاف بودم جدا اعصابم خورد بود , خیلی احساس بدی داشتم چون هیچ کار مفیدی انجام ندادم .


البته تنها کار نسبتا مفیدی که کردم این بود که عقب افتادگی هام از دنیای مجازی رو تا حدوددی جبران کردم و همه وب لاگها و سایت هایی که قبلا دنبال می کردم, مطالبی که نخونده بودم و همشو خوندم تقریبا !

تازه فهمیدم بی بی سی فارسی فیلتر شده و مجبور شدم مخم و بکار بگیرم انگلیسی ترجمه کنم :D(نمی دونم چند قرنه فیلتر شده که من تازه کشف کردم؟!؟!)


این مدت به طور کاملا مسخره آپ میکنم ,خودم می دونم مطالب کاملا بیهوده و مسخرست , ولی از رو نمی رم و آپ می کنم :d